Jaki przebieg wytrzymują wtryskiwacze lpg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • qbus102
    Drive
    • 2013
    • 51

    Zamieszczone przez Maicroft
    A jakie sa czasy wtrysku jak na 1-2 biegu wcisniemy do deski przy niskich obrotach ?? Bo tu tak jakby dodatkowo dla czasow powyzej 13ms mialo tez przelaczyc domyslnie na benzyne.

    Zamieszczone przez qbus102
    Generalnie, ostatnio jak tankowałem Pb do pełna to na jakichś 6kkm (jazdy podmiejskiej) wziął mi około 0,7 Litra Pb na 100km.
    Zaskakujaco malo jak na zime, ale oznacza to tez tyle, ze nie przekrecasz silnika za czesto ponad te 4500obr/min
    Ano, bardzo często szkodnik jest używany jako dzieciowóz, więc jest (zwłaszcza wtedy) delikatnie traktowany Poza tym spokojna jazda wpisuje się również w główny powód takiej, a nie innej, konfiguracji auta - tzn. chęci zminimalizowania kosztów. Oczywiście czasem mu popuszczę wodze wtryskiwaczy, żeby się na starość nie zastał

    Co do czasów wtrysku... to nie mam pojęcia, czy są to warunki, które muszą wystąpić razem, żeby przełączył się na Pb, czy wystarczy jeden z nich... może ktoś mądrzejszy ode mnie w tym temacie się wypowie :szeroki_usmiech
    Jest: Czeszka-warta-grzeszka
    ************************
    Jest: Fiat Grande Punto 5d 2009 1.4 8v LPG
    Była: Astra F Kombi 1997 1.6 8v
    Była: Agila 2001 1.2 16v
    Była: Astra F 3d 1992 1.4 8v LPG

    Komentarz

    • Rosomak
      L&K
      • 2011
      • 1365
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      Moje wtryski - czarne MEDy wytrzymały 36282km i dziś nastąpiła ich wymiana.
      Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
      http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
      Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

      Komentarz

      • slawoj78
        Ambiente
        • 2012
        • 102
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        Moje wtryski Valtek typ 34 mają przejechane 70 tyś km i nic im się nie dzieje.
        Był: Nissan Almera, 2001 rok
        VW Passat, 1999 rok
        BMW 318 iT, 2000 rok
        Jest: Skoda Octavia, 2009 rok

        Komentarz

        • dj1910
          Ambiente
          • 2014
          • 166

          Zamieszczone przez Rosomak
          Moje wtryski - czarne MEDy wytrzymały 36282km i dziś nastąpiła ich wymiana.
          Okrutnie mało...

          Ja mam jakieś Matrixy, ciekawe ile dadzą radę. Na ten moment 40tyś km bez problemów.

          Komentarz

          • Rosomak
            L&K
            • 2011
            • 1365
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            U mnie jeden wtryskiwacz "lał" co objawiało sie tym ze w czasie przyspieszania czuc bylo przerwy, na wolnych czasem telepał i ogolnie czulem ze jest jakis mulowaty w porownaniu do Pb.
            Niestety nie udalo sie dopasowac parametrow innego uzywanego wtrysku do pozostalych dobrych 3, wiec wymienione zostaly wszystkie na nowe niebieskie. Dopiero teraz jestem w stanie powiedziec ze prawie nie ma roznicy w odczuwanej mocy miedzy LPG a Pb.


            Sorki za pismo...kalkulator...
            Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
            http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
            Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

            Komentarz

            • pietrek125
              Rider
              • 2012
              • 416
              • Octavia II combi (1Z5)

              U mnie MED-y zrobiły 98tyś , co prawda pod koniec wywalało Check-a z powodu wypadającego zapłonu na 4 cyl. ale nie wiem czy to wina MED-ów. Obecnie siedzą Herculesy, ale zmiana była podyktowana zmiana silnika i centralki gazu.


              Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
              CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

              Komentarz

              • Irek 28
                Classic
                • 2016
                • 6

                Ja mam dopiero co założoną instalacje LPG ale zdecydowałem się na cały komplet brc z czerwonymi włoskimi wtryskami (1.6 mpi). Mam nadzieję że pożyją długo. Zakładając je zwróciłem jedynie uwagę i poprosiłem instalatora żeby wtryski skierował pionowo względem cylindra żeby nie było efektu zaklejania się na mrozie. Przekręcam dopiero drugi tysiąc i nie czuje żadnego spadku mocy w aucie. Ma ktoś może taki zestaw i chciałby podzielić się opinią?
                Świeży na forum lecz nie uporczywy

                Komentarz

                • Montes
                  Drive
                  • 2013
                  • 46

                  Przez 70tys miałem Hany (byłem z nich b zadowolony) i wymieniłem na Barracudy tylko dlatego, że się zapętlały po modyfikacji i wymianie wtryskiwaczy benzyny na wydajniejsze.

                  Komentarz

                  • Gnusma
                    Drive
                    • 2012
                    • 90
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    Czarne MEDy wytrzymały 160.000 km ...wymieniłem je teraz na nowe zielone ( niebieskie ) .... koszt 1000 PLN ale warto auto jak nowe
                    Skoda Octavia I Tour 1.6 Twin Power

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69409

                    Komentarz

                    • slawko80rr
                      Rider
                      • 2010
                      • 600
                      • Superb II (3T4)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      U mnie od 1 marca 2013r chodzą Hana i przelot 75 tyś,km, chodzą jak na początku bez uwag, auto ma 131 tyś. km
                      Sławka wozi Superb 2 FL
                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                      Komentarz

                      • Dig Dug
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 1306
                        • Seat

                        Ja nie widzę żadnego wpisu odnośnie mojej instaliki i wtrysków, więc napiszę, że mam Stag q-box, cały kit Stag-a ich wtryski AC-01, reduktor itp. Mam zrobione 50 tys km w 2 lata i nic się nie dzieje.
                        Była O1 jest F2.

                        Komentarz

                        • kapi
                          L&K
                          • 2009
                          • 1174
                          • Fabia combi

                          instalka LR "fabryczna" w naszej służbówce - 210kkm , silnik BSE.
                          wtryski niebieskie MED :diabelski_usmiech

                          śmiga i ma się dobrze.
                          .
                          OII sprzedana


                          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                          Komentarz

                          • Artur_jaw
                            Classic
                            • 2015
                            • 22
                            • Fabia

                            Dig Dug, u mnie również jest kit staga z tym że stag 300 isa2 przebieg +80tyś zero problemów
                            wtryski takie jak twoje AC-01

                            Komentarz

                            • Dig Dug
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 1306
                              • Seat

                              Artur_jaw, To fajnie. Czyli powinny jeszcze na rok starczyć idąc za Twoim przebiegiem.

                              Mi gość od gazu powiedział, że oczywiście za dopłatą może mi założyć jakie tylko chce, ale stwierdził, że nie warto, bo te AC-01 powinny wytrzymać 100 tys i nawet jak nie wytrzymają tyle, co te inne znane, to 2 komplety AC-01 wystarczą na dłużej niż jeden komplet barakud itp. Cena tych lepszych to 2 razy tyle co AC-01. Stąd nie opłaca się dopłacać, jak dostajemy wtryskiwacze Staga od razu w kit-ie. Jak będzie czas pokaże, ale póki co jestem zadowolony.
                              Była O1 jest F2.

                              Komentarz

                              • Artur_jaw
                                Classic
                                • 2015
                                • 22
                                • Fabia

                                tyle że moje się nie wybierają na emeryturę ... i życzę by Twoje przeżyły moje najlepiej 2 razy (przynajmniej)

                                Komentarz

                                • Jaroslav92525
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 365
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  To i ja opiszę moja historię: Medy padły mi po 69 tys. km (czyli po 7 latach - mało jeżdżę). Wcześniej (o 4 miesiące) skończył się reduktor IG1 (też wytrzymał 7 lat). Zdążyłem zregenerować reduktor, wymienić Medy a tutaj po miesiącu padła mi sonda lambda (wskazania na VCDS - wcześniej sądziłem że to przez Medy: pojawiały się komunikaty w komputerze kompa samochodowego a nawet raz CHECK się zapalił). Teraz po samodzielnej wymianie (za wyjątkiem sondy) i zestrojeniu wszystko hula jak nowe. Ale koszty były: regeneracja reduktora ok. 200 zł (materiały), wtryski Med (tym razem niebieskie) ok. 800 zł no i sonda lambda prawie 500 zł (Allegro) a do tego robocizna (wymiana sondy - sam nie dałem rady) 200 zł.... Ale w sumie nawet przy mojej jeździe opłaca się :-)
                                  Pozdrawiam,
                                  Jaroslav92525

                                  -----------------------
                                  VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                                  Komentarz

                                  • bishop
                                    L&K
                                    • 2012
                                    • 1430

                                    Kto i jak często serwisował Ci instalację lpg ?

                                    Komentarz

                                    • Jaroslav92525
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 365
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      Zamieszczone przez bishop
                                      Kto i jak często serwisował Ci instalację lpg ?
                                      Instalacja serwisowana regularnie tzn. raz w roku wymiana filtra fazy gazowej, filtr fazy ciekłej wymieniany rzadziej. No i kontrola korekt długo i krótkoterminowych (pozostawały w zakresie 1,3-1,9% więc było dobrze) i to co 2-3 miesiące. Całość działała absolutnie bez zarzutu przez ostanie 6 lat (w pierwszym roku użytkowania miałem pewne problemy związane z regulacją instalacji w ASO ale się z tym uporałem samodzielnie). Aż tu nadszedł ten dzień kiedy mocno szarpnęło autem w czasie spokojnej jazdy.... później po kilku dniach powtórka... i tak w kółko. Nie towarzyszyły temu żadne błędy VAG-a. Uznałem że to reduktor - i trafiłem w 10-tkę. Później miałem 5 miesięcy spokoju aż do momentu kiedy zaczęły się pojawiać komunikaty błędu o problemach z sondą lambda i ponowne poszarpywanie w czasie jazdy... uznałem że to niekoniecznie wina sondy a może problem wtryskiwaczami.... wymieniłem wtryskiwacze - szarpanie ustało ale komunikaty błędów sondy dalej się pojawiały (co 2-3 dni). I dopiero po wymianie sondy auto działa jak dawniej. Sądzę że u mnie nie tyle przebieg auta był problem co raczej wiek instalacji (7 lat)
                                      Pozdrawiam,
                                      Jaroslav92525

                                      -----------------------
                                      VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                                      Komentarz

                                      • bishop
                                        L&K
                                        • 2012
                                        • 1430

                                        Myślalem że poznamy nazwę warszatu, który się nie popisał, ale widać że sam próbowałeś dbać o instalację, i teraz ciężko powiedzieć , czy Ty jako amator /bo rozumiem że nie robisz tego zawodowo/ przeoczyłeś jakiś problem, czy inne przyczyny techniczne. Ogólnie jest za samodzielną obsługą, ale czasem jadę do serwisu /nie aso 8) /,żeby ktoś z szerszą wiedzą i sprzętem,a nawet jako inna para oczu ,zbadała instalację.
                                        Plus że rozwiązałeś problemy i opisałeś.

                                        Komentarz

                                        • Jaroslav92525
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 365
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                          Zamieszczone przez bishop
                                          Myślalem że poznamy nazwę warszatu, który się nie popisał, ale widać że sam próbowałeś dbać o instalację, i teraz ciężko powiedzieć , czy Ty jako amator /bo rozumiem że nie robisz tego zawodowo/ przeoczyłeś jakiś problem, czy inne przyczyny techniczne. Ogólnie jest za samodzielną obsługą, ale czasem jadę do serwisu /nie aso 8) /,żeby ktoś z szerszą wiedzą i sprzętem,a nawet jako inna para oczu ,zbadała instalację.
                                          Plus że rozwiązałeś problemy i opisałeś.
                                          Wg mnie ten przebieg i czas użytkowania (ok. 70 tysięcy km i 7 lat) chyba nie jest taki najgorszy jeśli chodzi o czas życia elementów instalacji. Co do wtryskiwaczy to miałem zamiar je regenerować ale ostatecznie dałem sobie spokój.. zainwestowałem 800 zł w nowe wtryskiwacze (podobno lepsze - niebieskie Medy) i oby wytrzymały kolejne 7 lat (podobnie jak reduktor) a będę zadowolony...
                                          Pozdrawiam,
                                          Jaroslav92525

                                          -----------------------
                                          VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                                          Komentarz

                                          • yunior81
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 1657
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                            A ja powiem, ze jak na 70 tysiecy to przy instalacji poszło za dużo rzeczy do wymiany. Wtryski powinny wytrzymać min ok 100 tysiecy a reduktor podobnie jesli nie dłużej.

                                            Komentarz

                                            • Jaroslav92525
                                              Rider
                                              • 2009
                                              • 365
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              Zamieszczone przez yunior81
                                              "...Wtryski powinny wytrzymać min ok 100 tysiecy a reduktor podobnie jesli nie dłużej."
                                              Ano powinny, powinny... ale jak wynika z wpisów w tym wątku NIE ZAWSZE (delikatnie pisząc) tak jest.
                                              Pozdrawiam,
                                              Jaroslav92525

                                              -----------------------
                                              VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                                              Komentarz

                                              • yunior81
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 1657
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                Zobaczymy jak będzie z niebieskimi LR, na razie nikt nie narzeka ale tez przebiegi nie sa jakieś duże....

                                                Komentarz

                                                • kdssa
                                                  Classic
                                                  • 2013
                                                  • 3

                                                  Czarne MEDy wytrzymały 120.000 km wymieniony cały przód Lovato smart za 1200 PLN
                                                  gwarancja 2 lata.
                                                  zrobiłem 6000 km. jest OK.

                                                  Komentarz

                                                  • emil_z
                                                    Classic
                                                    • 2015
                                                    • 20
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                    Brat na Dragonach w O1 zrobił bezproblemowo ponad 80000km i jeździ dalej. Ja mam takie same, na razie 30000km i również żadnych problemów.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...